Na předměstí Žďáru

15.3.2012

V březnové aktualizaci se podíváte na pokládku foliáží kolem jihlavských mostů, tedy již na samém prahu žďárské stanice. V současné době již rozměřujeme výkresy kolem sila ZZN a přilehlých budov. Opět zde bojujeme s místem a tak se musíme přizpůsobit prostoru, který nám zde zbývá a část sila dokonce namalovat na pozadí. Shlédnout můžete i finálně nastříkaný portálový jeřáb, kde nám zbývá dodělat bagr a poté napatinovat.

Z novinek snad jenom připomenu modely zamračených od firmy MTBBUS, které jsme si pořídili hned ve čtyřech kusech i se zvukovým dekodérem. Další zajímavostí je montáž osvětlení v Nedvědici, kolem Zelené hory a čističky. Také se můžete podívat na nově budovaný hrad Pernštejn, který nahradí původní masivní stavbu, kterou zde tímto nabízíme k prodeji.

Asi bych to nebyl já, kdybych si na něco nepostěžoval… tentokráte to odnesou autíčka, která ač ze začátku jezdila předpisově, tak po výměně třeba jen vodícího plíšku najednou nesmyslně vybočí z dráhy, nepomáhá zde ani silnější magnet. Nápravy na hřídeli je nutné stále lepit, neboť se časem uvolňují a samovolně vypadávají. A poslední dobou se nám stává, že se šnek na hřídeli uvolní a nápravy tak nejsou v záběru.

No a pokud se vrátíme k minulým problémům s kolejemi a přejezdem, tak poznatky jsou následující: pohon závor vyřešen zakoupením lepších serv (v hodnotě asi 250kč) za radu tímto děkuji p. Zajícovi a co se týče kolejí, tak nic podstatného se od té doby nezměnilo. Zmiňované koleje jsou stále zvlněny, snad se ale zdá, že to trochu ustupuje. Na jiných místech se tento problém neprojevil, jednalo se tak o lokální deformaci kolejí v určitém místě.

Závěrem ještě doplním, že Jirka dokončuje pozadí kolem celého Žďáru a brzy tak dáme vyniknout šikovnosti naší malířky. Zatím vemte s povděkem zručnost Vaška při tvorbě zahrádek.

Projekt podpořili: