Stavba pokračuje výdřevy
12.10.2010
Předkládáme vám další kolekci fotografií stavby kolejiště. V době kdy se na tato fota díváte, máme již poležené první metry kolejiva v Havlíčkově Brodě a tak jsou aktualizace mírně opožděné, ale i tak já i webmaster děláme co můžem, abychom vás aspoň co týden zásobili várkou nových fotografií.
Na těchto můžete vidět dokončení výdřev na panelu číslo jedna až čtyři. Dá se říci, že jsme začali skoro od toho nejsložitějšího, neboť zde budou nad sebou tři nádraží. Dvě skryté a jedno viditelné – Nedvědice. Také se seznámíte s technikou kladení korku, který lepíme chemoprénem. Mimo jiné, ta plechovka s lepidlem stála skoro 2500kč… No a poslední fota již dokumentují našeho projektanta Víťu, jak nám donesl plánky zhlaví 1:1. Ty jsem si přibil na desku a podle čar pokládám výhybky. No neberte to když vám to nabízí!
Poslední fota již znázorňují výdřevu panelů pět a šest a na posledním fotu má již Jirka Hynek vyřezaný část tobogánu pod Zelenku.
Takový malý ponk, kde se Jirka právě chystá přimontovat svěrák
Ještě nenatřené rámy sedm až deset
Bary zkouší tuhost OSB desek
Synátor dělá výdřevu pro Tišnov, Tom se kochá pohledem…
Tom při přetírání hran OSB desek, proti drolení
Spodek Havlíčkův Brod, nad ním Tišnov, jen Nedvědice ještě chybí
Jirka dělá oblouk před zastávkou Hamry
Zde se již rozměřuje Nedvědice
Část desky stanice Nedvědice
Inženýři se dali dohromady, honem odtud…
My neměříme, ale děláme!
Nedvědice i Hamry vyřezané a na místě
Tak přeci jen kontrola musí být…
Vratná smyčka pro Tišnov se již rýsuje
Vše dorýsováno!
Někde u toho rohu bude tunel na Prudké
Protože koleje nemají díry na hřebíčky, tak je Tom po 20cm dělá, cirka 1750 děr
To že makáme až od nás jiskry lítaj,ví snad každý…
Výhybky nachystané na „děrování“
Vše musí být naprosto přesně podle plánu!
Z Nedvědice klesáme do vratného „Tišnova“
Moje maličkost rozměřuje již korkové podloží
Přiměřeně, přiměřeně…
Korek tloušťky 2mm se právě rozbaluje do lepidla
Přesně na značky a zamačkat!
Havlíčkův Brod je skoro položený
Teď už úplně i s otočkou
Zde bude skutečně čtrnáct kolejí!
Víťa donesl zhlaví Brodu v měřítku 1:1, můžeme začít s pokládkou.
Na tomto panelu budou dva mosty
Část tobogánu